منتديات كلية الزراعة بقنا
مرحبا بك عزيزي الزائر في منتديات كلية الزراعة بقنا نتمنى الإنضمام والتسجيل معنا بالمنتدي لتفيدنا بما لديك من علم وشكرا لزيارتك

منتديات كلية الزراعة بقنا

منتديات للتواصل بين الطلاب و الخريجيين وأعضاء هيئة التدريس بالكلية
 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
noha
عضو
عضو


عدد المساهمات : 8
تاريخ التسجيل : 16/04/2011

مُساهمةموضوع: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 05 مايو 2011, 8:20 pm

السلام عليكم ممكن اكون عضوه هنا معا
يعنى اختوك فى الله
على فكره انا متخرجه من كليه الزراعة اللى فى قنا
ممكن نتعرف؟
ارجو الرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيف الاسلام
عضو مميز
عضو مميز


عدد المساهمات : 52
تاريخ التسجيل : 05/01/2011
الموقع : www.way2allah.com

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 05 مايو 2011, 11:32 pm

مرحبا بك ونتمنى لك الاستفادة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Noura
مراقب المنتدي
مراقب المنتدي


عدد المساهمات : 1655
تاريخ التسجيل : 16/01/2010
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة 06 مايو 2011, 2:31 am

اهلا وسهلا بيكى معانا


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zahraa
المشرف العام
المشرف العام


عدد المساهمات : 1593
تاريخ التسجيل : 19/11/2009
الموقع : http://www.tvquran.com

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة 06 مايو 2011, 3:00 am

أهلا وسهلا بكى يانها نورتى المنتدى وان شاء تفيدى وتستفيدى

_________________
اللهم اغفر لي ما لا يعلمون
ولا تؤاخذني بما يقولون
واجعلني أفضل مما يظنون
ولا تخزني يوم يبعثون
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.3refe.com/vb/index.php
MEMO_22
عضو
عضو


عدد المساهمات : 1
تاريخ التسجيل : 06/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة 06 مايو 2011, 7:21 am

السلام عليكم وانا عضو جديد
مرحبا بكى يا اختنا
اسمى ميدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد النحاس
مدير المنتدي
مدير المنتدي


عدد المساهمات : 1704
تاريخ التسجيل : 16/09/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت 07 مايو 2011, 4:59 am

اهلا وسهلا بيكي يانها شرفتي المنتدي
واهلا وسهلا بيك اخي ميدو شرفت المنتدي
نتمني مشاركتكم الفعالة في المنتدي والظهور الدائم عليه

_________________
Mohamed Elnahass
Agronomist
0109243514
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noha
عضو
عضو


عدد المساهمات : 8
تاريخ التسجيل : 16/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد 08 مايو 2011, 7:04 pm

كل الشكر والتقدير لكم منى الى سيف الاسلام ونورا وزهراء وميدو
ومحمد النحاس بجد شرفتونى
thank you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصطفى كامل قصداللة
عضو مميز
عضو مميز


عدد المساهمات : 82
تاريخ التسجيل : 08/04/2011
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد 08 مايو 2011, 8:05 pm

نورتو المنتدى وان شاء اللة تجدون ما تلتمسون فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noha
عضو
عضو


عدد المساهمات : 8
تاريخ التسجيل : 16/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين 09 مايو 2011, 8:38 pm

تشرفت بمرورك
لك جزيل الشكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zahraa
المشرف العام
المشرف العام


عدد المساهمات : 1593
تاريخ التسجيل : 19/11/2009
الموقع : http://www.tvquran.com

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت 21 مايو 2011, 2:36 pm

نورت المنتدى ياميمو وان شاء الله تنبسط معانا و اهلا وسهلا بك

_________________
اللهم اغفر لي ما لا يعلمون
ولا تؤاخذني بما يقولون
واجعلني أفضل مما يظنون
ولا تخزني يوم يبعثون
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.3refe.com/vb/index.php
شاعر الاحساس الجميل
عضو مميز
عضو مميز


عدد المساهمات : 200
تاريخ التسجيل : 18/04/2010
العمر : 36

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 26 مايو 2011, 2:16 am

احنا اللي لازم نشكركم لانكم اكيد هتكونو اضافة رائعه للمنتدي والمثل بيقول"جنــــــــــــة من غير ناس ماتنداس" ولا ايه يا نها انتي وميمو علي العموم ولكمووووووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Osama22
عضو
عضو


عدد المساهمات : 2
تاريخ التسجيل : 26/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 26 مايو 2011, 8:53 pm

انا كمان عضو جديد!
تحياتي للجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Noura
مراقب المنتدي
مراقب المنتدي


عدد المساهمات : 1655
تاريخ التسجيل : 16/01/2010
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة 27 مايو 2011, 8:14 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عضوه جديده ممكن نتعرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات كلية الزراعة بقنا  :: منتدي تعارف الاعضاء واهداءات الاعضاء-
انتقل الى: